Внутрішня оптимізація сайту

SEO

Оптимізація сайту
Замовити SEO

SEO-Внутрішня оптимізація сайту

SEO-це головний фактор, на який ми опираємось під час створення сайту. Одним із самих основних моментів при просуванні є внутрішня оптимізація сайту, а саме оптимізація коду, текстів, контенту, мета тегів, структури.

Внутрішня оптимізація – оптимізація сайту всередині, згідно вимог пошукових систем, що б сайт був максимально релевантний просуваються запитам.

Після того як ми зробили грамотний підбір ключових слів, створили семантичне ядро ​​сайту, саме час привести в порядок сайт.

Основні моменти внутрішньої оптимізації сайту:

Внутрішня оптимізація сайту

Тепер розглянемо всі моменти детально і з прикладами.

1. Мета теги

А) Title – основний мета тег, на який пошукові системи як Google, Яндекс, Bing та інші звертають увагу, і враховують в факторах ранжирування сайтів.

Це перше що необхідно прописувати на сайті, перед початком просування.

Так виглядає Title в коді:

Title

Довжина title: в пошуковій системі Google відображається в результатах пошуку 70 символів, але можна робити і довше тайтли, як 125 символів.

Не рекомендується робити тег title заспамленності, тобто в ньому повторювати багато раз потрібне ключове слово.

Так виглядає тайтл в результатах пошуку:

title

Б) Description

Мета тег description потрібен більше для підвищення CTR (кількість заходів на перегляди) з результатів пошуку. Але так само в ньому прописати основні ключові слова можна, з маленькою часткою ймовірності, але може це і впливає на ранжування.

В) Keywords

Мета тег keywords можна прописувати, а можна і ні, з маленькою (дуже маленькою) часткою ймовірності це впливає на ранжування, але якщо не прописувати, то нічого страшного немає.

Коли для сторінки прописані keywords, при аналізі сайтів конкурентів легко визначити, за якими словами просувається конкурент.

Технічні мета теги

  • Content type
  • Content-language
  • Robots
  • Refresh
  • Author
  • Copyright

Залежно від ситуації, прописуються ті або інші технічні мета теги. Але основні мета теги варто прописувати завжди, причому для кожної сторінки сайту.

2. Теги

А) ALT

Тег, який призначений для прописування картинок, означає альтернативний текст. При оптимізації сайту бажано його прописувати для основних картинок, при можливості для всіх картинок, так як по картинках теж є переходи, адже у Google є пошук за картинками.

ALT тег

Так само в зображенні варто прописувати title. Що б побачити його, потрібно просто навести курсив мишки на картинку, і відобразитися Title картинки, якщо він прописаний, як наприклад, тут:

тег alt

Б) H1

Бажано використовувати не більше 1-го разу на сторінці, зазвичай це назва сторінки, яке показує пошуковій системі, що це потрібно враховувати.

Так це виглядає в коді:

тег h1

А так на самому сайті:

тег h1

В) Bold / strong

Виділення жирним в тексті раніше точно впливало, зараз теж дає певне політичне значення, але не такий значний.

В тексті можна 1-2 рази виділити жирним основні ключові слова, але не більше, так як це буде виглядати підозрілим і спамние.

3. Текст

Текст на сайті повинен бути в першу чергу користувачеві, а в другу оптимізованим під пошукові системи.

Читаємо статтю: оптимізація тексту сайту

Для різних типів сайтів тексти оптимізуються по-різному, найголовніше не повторювати дуже багато раз в ньому ключові слова, так як пошукові системи можуть порахувати це за спам і накласти санкції або фільтр на сайт.

Так виглядає оптимізований текст в інтернет магазині:

оптимізований текст в інтернет магазині

Цей текст взято за приклад, з розділу побутової техніки інтернет магазину Rozetka.com.ua.

Тобто такий текст по суті не несе будь то цінності для користувача, він знаходиться в самому підвалі сторінці, де його мало переглядають, і в основному призначений для пошукових роботів пошукових систем.

Як вигладить оптимізований текст в статті

Найпростіший приклад: дана стаття, яка показує відвідувачеві корисну інформацію про внутрішню оптимізацію, і вона оптимізована під ряд слів пов’язаних з «внутрішня оптимізація сайту».

4. Структура

Структура в просуванні має велике значення.

А) Рівень вкладеності

В першу чергу потрібно зробити так, що б всі сторінки сайту були далі 3-го рівня вкладеності, максимум 4-го.

Що це означає

Давайте розглянемо на прикладі:

Головна сторінка – перший рівень вкладеності

Розділ сайту – другий рівень вкладеності

Під розділ – третій рівень

Для простих сайтів, з кількістю сторінок до 100 це просто, а якщо це великі інтернет магазини, з десятками тисяч товарів, або ЗМІ сайти з сотнями тисяч сторінок, то тут обов’язково варто:

– створювати карту сайту (або карти, не одну а кілька)

– спеціальні сторінки для індексації сторінок з далеким рівнем вкладеності

Б) Дубльований контент

Це досить поширена помилка, яка негативно впливає на просування сайту. Якщо подивитися на Google Panda, то він сильно штрафує сайти за дубльований контент.

5 (100%) 1 vote